Toppoint pennen bedrukken

Toppoint pennen bedrukken

Toppoint pennen bedrukken

PR Products is al jarenlang trots distributeur van TOPPOINT PENNEN! Hier vindt u een overzicht van de mooie lijnen, onder andere de COSMO, NASH, APOLLO, DENIRO en COVAAL. Maak uw keuze!

De hier geselecteerde Toppoint pennen worden allemaal in Duitsland geproduceerd en zijn verkrijgbaar in twee diktes: De Midi Line (12 mm dik) en de Slim Line (10 mm dik).

De Designed by Toppoint Combi pennen zijn vanaf nu ook verkrijgbaar vanaf 300 stuks!

Mix and Match
Stel uw pennen samen in uw eigen kleurcombinaties. Combineer hard colour met frosty onderdelen.

Geen kleur te bekennen?
Net die ene kleur niet gevonden in ons uitgebreide kleurenscala? Het is mogelijk om de onderdelen van de pen in eigen PMS kleuren, passend bij uw huisstijl of actie te laten maken. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Over Toppoint

De grootvader van de huidige directeur, Bas Lensen, begon in 1926 een handelsbedrijf in papier (Papeterie). Op een bakfiets leverde hij allerlei soorten papier, karton, verpakkingsmaterialen aan bedrijven in de regio Twente en Meppel. De eerste pennenorder, 250 in getal, werd verkocht aan muziekvereniging 'Hallelujah' ter ere van een jubileum.

Wat dus ooit begon als een firma met maar één pen in de collectie is in de loop der jaren uitgegroeid tot een multinational. In een klein dorp onder de rook van Hardenberg en dicht tegen de duitse grens ontstond het merk 'Toppoint'. 
In de jaren tachtig kwam het merk Toppoint sterk in opmars. De kwalitatieve balpennen van Toppoint werden alom gewaardeerd. De prijs kwaliteit/verhouding werd één van de unieke verkoop argumenten. Je schrijft er nog steeds langer en beter mee. Ook de sponsoring van het marathonschaatsen, o.a. van Erik Hulzebosch, bracht het bedrijf uit Bergentheim de nodige naamsbekendheid. 

Sinds 2002 maakt Toppoint onderdeel uit van de New Wave Groep uit Zweden. Samen met de diverse dochters vormen wij een totaalleverancier voor onze klanten.  
De (familie)naam Lensen is vanaf het begin gemeengoed geworden in de promotionele sector. Inmiddels staat de 3e generatie aan het roer. Promotionele artikelen zit in het bloed van de Lensen familie.

Duurzaamheid

BIJ TOPPOINT IS DUURZAAM NIET DUURDER!

De managers van Toppoint spraken zich unaniem uit; maak het bedrijf duurzamer!

Volgens de Verenigde naties is de definitie van duurzaam; “Duurzame ontwikkeling is de ontwikkeling die aansluit op de behoeften van het heden zonder het vermogen van de toekomstige generaties om in hun eigen behoeften te voorzien in gevaar te brengen”.

Daarop sluit de doelstelling van Lensen Toppoint prima aan; functionele producten leveren met een lange levensduur die gemaakt zijn met zo min mogelijk impact op het milieu en onder goede arbeidsomstandigheden.

Een doelstelling die op 21 oktober 2014 gedeeld is met alle medewerkers nadat de verschillende managers zich unaniem hadden uitgesproken voor het verduurzamen van het bedrijf. Op de achtergrond is er het afgelopen jaar al hard gewerkt om bij te dragen aan een betere wereld. Zo is er in het verleden al de keuze  gemaakt om meer dan 50% van de producten in Europa te produceren. Een verantwoorde beslissing met het oog op de arbeidsomstandigheden en CO2 uitstoot. Daarnaast verwacht het bedrijf voor het eind van het jaar 70% van de Aziatische producten gecertificeerd  te hebben en moet 70% van de fabrieken ge-audit zijn.

Binnen het bedrijf staan de neuzen allemaal dezelfde kant op; een kleine maar veel betekende bijdrage leveren aan een duurzame wereld. Op alle fronten wordt er naar gestreefd om de artikelen met een groen hart te produceren, te verwerken en te verzenden. Bij Toppoint zijn ze het erover eens; klanten hoeven niet te kiezen tussen design, kwaliteit, duurzaam en een goede prijs. Producten dienen over al deze eigenschappen te beschikken.

Maxema pennen

 

Graag zou ik een offerte willen ontvangen

  • Max. 2Mb

* Verplichte velden